Известие

Collapse
No announcement yet.

Curtain Airbag Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение


    Това на 99.9999% няма да сработи и централата ще светне с грешка за късо.
    Прав си. Впоследствие търсих и намерих инфо, че съпротивлението е около 2 Ома.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Прав си. Впоследствие търсих и намерих инфо, че съпротивлението е около 2 Ома.
      Да. Моя опит в тази сфера винаги се свежда до 4 съпротивления по 1.2 ома. Обикновено на 2-рия загасва лампата. Но има и не малко коли, които с 3-ти или 4-ти резистор като добавя и лампата тогава се "оправя".
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        Да. Моя опит в тази сфера винаги се свежда до 4 съпротивления по 1.2 ома. Обикновено на 2-рия загасва лампата. Но има и не малко коли, които с 3-ти или 4-ти резистор като добавя и лампата тогава се "оправя".
        Често ли се случва да прекъсне патрон без да е гърмял?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Често ли се случва да прекъсне патрон без да е гърмял?
          Аз се сещам само за един случай в моята кариера. Демек бих го причислил към случаите, които не могат да станат по принцип. Демек бих заложил 5лв, че не е проблема в самия патрон.
          В частност за тази тема, имам чувството, че колегата нещо не гледа където трябва, за да оправи нещата. Нещо или бърка страните, или вида бега, или буксата... Най-якия случай, който съм имал е на кола със сменена централа от англичанка. Там какво шоу беше докато се досетя, че шофьорския бег не е баш шофьорския.
          Най-лесно с неговата грешка е да откачи буксата и директно да я окъси, за да потвърди, че грешката ще се промени. От там нататък ще се мисли в този случай.
          Last edited by BO; d.m.y г., 17:34.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #35
            Впредвид на многото споделяния за подобни проблеми във форума, в т.ч. и при мен самия, стигам до заключението, че производителят си е "оставил ръцете" (меко казано). Такава една система би следвало да бъде проектирана и изпълнена по начин такъв, че да надживее колата.
            Естествено срокът на годност на самите патрони и необходимостта от тяхната периодична подмяна си е в реда на нещата. Но такива калпави връзки по конектори и пр. - това не мога да го приема.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Ами така де. Точно тук идва разликата между производителите реално.
              Много хора си хвалят колата, че била желязна, нищо обаче, че през 2 месеца огъват пинчета или запояват жиците, за да оправят бакиите. Щом двигателя не е блокирал, значи всичко е наред.
              За мен една кола е качествена, когато за 5 години не ти е светнала една лампа на таблото и капака да го отваряш евентуално за наливане на течност за чистачки.
              Ама различни хора, различни критерии за това що е то безпроблемна кола. За това има такива спорове по форумите за различните производители, просто защото критериите са доста различни. И винаги взимаш двете крайности за примери, в качеството да си докажеш тезата.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #37
                Там е грешката защото като разкача буксата на лаптопа ми изписва същия номер грешка.С малката разлика, че при разкачена букса изписва че връзката е прекъсната.

                Comment


                • #38
                  ДЕМЕК Во, сега като се разприказва и се почувства в свои води, не е лошо да обясниш на колегата как е свързан и действа ключа и как така централата следи постоянно дали беговете са си на мястото и са в ред?
                  И радвам се, че "веднага" си разбрал за английската централа Тя ти е изписвала грешка шофьорски бег, а ти си пипал пасажерския - остра като бръснач мисъл имаш

                  Comment


                  • #39
                    Пасажерски бег изписва,шофьорския го дава грешка 21 а пасажерския 22

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      ДЕМЕК Во, сега като се разприказва и се почувства в свои води, не е лошо да обясниш на колегата как е свързан и действа ключа и как така централата следи постоянно дали беговете са си на мястото и са в ред?
                      И радвам се, че "веднага" си разбрал за английската централа Тя ти е изписвала грешка шофьорски бег, а ти си пипал пасажерския - остра като бръснач мисъл имаш
                      Не ти се отдават техническите теми и раздели, казал съм ти го.
                      Пиши най-отдолу в общи приказки. Там ще си в твои води.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от bat_borko_ Покажи съобщение
                        Пасажерски бег изписва,шофьорския го дава грешка 21 а пасажерския 22
                        Не само това, той го пише и с думи. Нали Во?

                        ---------- Post added at 21:27 ---------- Previous post was at 21:26 ----------

                        И пак не написа нищо по темата, нали Во

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          Не ти се отдават техническите теми и раздели, казал съм ти го.
                          Пиши най-отдолу в общи приказки. Там ще си в твои води.
                          Това ми хареса ....

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Aleko777 Покажи съобщение
                            Това ми хареса ....
                            Ама си ме питал, а?

                            Comment


                            • #44
                              Премерих съпротивлението на пасажерския и шофьорския патрон на завесите и са с еднакви стойности (2.5ома),стегнах крачетата на буксите и проблема си остана.Пак грешката е на пасажерската завеса и не се изтрива.Остава проблема да е по самото трасе от централата до буксата в багажника

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от bat_borko_ Покажи съобщение
                                Премерих съпротивлението на пасажерския и шофьорския патрон на завесите и са с еднакви стойности (2.5ома),стегнах крачетата на буксите и проблема си остана.Пак грешката е на пасажерската завеса и не се изтрива.Остава проблема да е по самото трасе от централата до буксата в багажника
                                Може проблемът да е в самата букса на централата. При мен се оказа точно това. Иначе грешката беше за един от коланите и все възникваше епизодично. И така, докато не почистих буксата на централата.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X